Nu är det en vecka med jobb igen!

Så ja, då va man ledig idag. Va otroligt skönt att va ledig en måndag för en gångsskull. Imorgon är det jobb 12-20 lika så onsdag och torsdag. Sen börjar jag på den nya restaurangen som chef och det är ganska spänt. Undrar hur det kommer att gå, är jag redo att bli chef? Ja, det är många frågor som snurrar i huvudet. Jag hoppas och tror att det kommer att gå bra. Tror ju inte att jag kommer att misslyckas men man vill ju att de andra tycker att man är en bra chef. Vad är en bra chef för dig? Ge mig lite tips nu så gör det mig ännu bättre som chef =). Nu ska jag titta lite på TV. Det är fotbollskväll nu ju, undrar hur det går för MFF. Tar dem Guldet? Jag hoppas det i alla fall. Ha det bäst så synes vi =)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Kul du bloggar lunkentuss ;). Puss

2010-10-04 @ 12:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0